اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۵۱۴
فولاد همیشه بالا بوده به جایگاه تیم‌های سال اولی باید شک کرد
مربی گلرهای تیم فولاد در مورد گل خوردن تیمش در دقایقی پایانی سه بازی و عوض کردن پیروزی با تساوی، گفت: شاید جادوگران در آن دقایق خواب بودند.
۱۶:۴۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

فرشاد بختیاری‌زاده در گفت‌وگویی در مورد پیروزی فولاد مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی بسیار خوبی بود، خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم برنده شویم. در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم گل‌زنی کنیم، ذوب‌اهن تیم بسیار خوبی است و امیر قلعه‌نویی روی تیم‌هخایش تسلط کاملی دارد، آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و توانستیم در نهایت برنده شویم و ۳ امتیاز حساس را به دست بیاوریم.

وی در مورد عملکرد خوب فولاد در هفته‌های اخیر عنوان کرد: روزی که کارمان را شروع کردیم می‌دانستیم چقدر کار سخت است، فولاد تیمی با هوادار است که در گذشته سابقه بسیار خوبی داشته است. با توجه به حساسیت کارمان روی بستن نفرات خیلی وسواس به خرج دادیم به طور مثال در مورد گلر با توجه به اینکه نمی‌توانستیم نفر خارجی هم جذب کنیم تا روز آخر بررسی می‌کردیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. خوشبختانه وضعیت ما تا به الان خوب بوده اما ۱۰۰ درصد نیاز به تقویت داریم چرا که فاصله تیم‌ها با هم کم است و ما تازه در اول راه هستیم، باید تلاش کنیم روندمان حفظ شود و هواداران فولاد که در چند سال اخیر خوشحال نشدند را بتوانیم شاد کنیم.

مربی گلرهای فولاد در رابطه با مطرح شدن بحث وجود بطری عجیب درون دروازه این تیم در بازی با ذوب‌آهن تصریح کرد: واقعاً گاهی اوقات حرف‌هایی مطرح می‌شود که فقط انسان را به خنده می‌اندازد، الان من چه چیزی باید بگویم؟ تیم‌ها، آنالیزور، مربی خارجی، بازیکنان بزرگ و ... را جذب می‌کنند، این هزینه‌ها برای چه است؟ اگر قرار بود یک جادوگر نتیجه‌بخش باشد همه باشگاه‌ها یک جادوگر استخدام می‌کردند، چرا آلمان ۱۰ سال برنامه‌ریزی می‌کند تا بتواند به موفقیت برسد؟ بسیاری از حرف‌ها مسخره است.

وی افزود: قبلاً هم گفته‌ام کارلوس کی‌روش اصلاً به فوتبال ایران نگاه نمی‌کند، پدرمان درآمده و دائم در زمین فوتبال زحمت می‌کشیم. وقتی بازیکن یک مربی به تیم ملی دعوت می‌شود انگار آن مربی به مزد زحماتش رسیده است. احسان مرادیان ۲ بازی برای ما انجام داده و دروازه‌ را بسته نگه داشته است و جزء بهترین‌ها بوده است اما کی‌روش امیر عابدزاده که در لیگ ۲ پرتغال کاملاً ذخیره است و در جام حذفی به میدان رفته را دعوت می‌کند، این اتفاقات زشت و خنده‌دار است، ما خودمان در حال خراب کردن خودمان هستیم، این حرف‌هایی که در مورد بطری می‌زنند خنده‌دار است، یک بطری چه کاری می‌خواهد انجام دهد؟ آن یکی دست نمی‌دهد و در جای دیگر حرف‌های دیگری مطرح می‌شود، خودمان را مسخره کرده‌ایم، نمی‌دانم باید چه بگویم.

بختیاری‌زاده در رابطه با اینکه آیا مسئله بطری و حواشی آن را به طور کامل تکذیب می‌کند، گفت: کسی که دنبال این مسائل است شرف ندارد، آدم نباید شرف داشته باشد که دست به چنین کارهایی بزند. افراد ضعیف دنبال این مسائل هستند، کسی که به خودش ایمان دارد به این مسائل فکر هم نمی‌کند. شما نگاه کنید فولاد همیشه در بالای جدول بوده است همه از تیم ما این انتظار را دارند، شما به تیم‌هایی شک کنید که سال اولشان است و در بالای جدول حضور دارند. من به کسی تهمت نمی‌زنم ولی اگر چنین شکی وجود دارد این مربوط به ما نیست بلکه باید مربوط به تیم‌های این‌چنینی باشد. مگر فولاد دفعه اولش است که در چنین جایگاهی قرار دارد؟ این مسائل واقعاً خنده‌دار است. در استقلال خوزستان تجربه این داستان‌ها را داشته‌ایم، به درختی که بار دارد سنگ می‌زنند، به درخت خشک کسی نگاهی نمی‌اندازد. ما در ۳ هفته به پیروزی رسیدیم و منتظر اتفاقات بدتر از این هم هستیم اما مطمئن باشید به روند رو به رشد فولاد خللی ایجاد نخواهد شد.

مربی گلرهای فولاد در پایان تاکید کرد: امیدوارم هستم عاقل‌تر شویم. سوال من این است آیا برانکو جادو می‌کند؟ در سالی که ما قهرمان شدیم مقابل پرسپولیس ۲ بر صفر شکست خوردیم، بعد از بازی عبدالله ویسی سرمربی تیم اعلام کرد ما بد بودیم و بازنده شدیم. یک نکته دیگر هم بگویم ما در ۳ بازی در دقیقه ۸۵ به بعد بازی ای که برنده بودیم  با دریافت گل پیروزی را با تساوی عوض کردیم، مقابل استقلال خوزستان سایپا و نفت تهران این اتفاق افتاد آیا در آن دقایق جادوگران خواب بوده‌اند؟ باز هم می‌گویم امیدوارم عاقل‌تر شویم و به جای پرداختن به این موضوعات تلاشمان را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین